Hos Erica

Ja, jag var som sagt hos Erica igår-idag!
Igår skulle jag till Salongen där hon har praktik och så skulle hon öva frisyr hos mig. Jag satt där i stolen i flera timmar och kände mig som världens prinsessa. Jag vill ha en personlig håruppsättare (Haha, heter det så?). Sedan åkte vi hem till Erica efter detta och åt grönsaker och drack cola ! Haha, världens bästa blandning. Och så skulle vi kika på Benjamin Button, men sämsta filmen så vi såg inte klart den. Utan vi bestämde oss för att sitta och snacka istället, och helt bara sådär började vi planera våran "Summer road trip by E&J", haha okejdå, den kanske inte ska heta så, men så var överskriften och jag gillade att den var töntigt lång. Jag är en tönt!

Idag var jag med Erica till skolan och kände mig ännu mer som prinsessa! Hon gjorde uppsättningen på mig, och jag blev bedömd. Eller nej, Erica blev bedömd, men de bedömde mig liksom. Det kändes roligt! haha... Gå in i ett rum och de gick runt och tittade på mig. Jag kände mig uttittad. Men som sagt, kände mig ännu mer prinsessa idag och jag dör typ så fint är det i håret. Jag vill se ut såhär jämt. Blev värsta uttittad i skolan med, så jag kan nästan liksom leva mig in i hur det känns för kändisar när folk glor, småviskar, pekar osv. OBEHAGLIGT SOM FAN!


 Grönsaker åt vi NYTTIGT!
 okej, vi åt pizza till lunch!


 Såhär snygg blev jag!


 Så såg det ut där bak liksom...

Kommentarer
Postat av: Erica

En söt prinsessa:)tack för att du ställde upp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback