Hon kom med blommor, men inte till mig

Jahaja, Lisa kom här framåt eftermiddagen. Vi skulle laga middag och så ikväll hade vi tänkte, men så visade det sig att mamma och pappa skulle ha kompisar här så de skulle laga middag. Då snyltade  vi av dem. Så det blev kallskuret, med sallad, potatissallad, potatisgratäng, oliver, olika såser osv, osv, osv! Jättegott var det, och sedan blev det marängswisch till efterrätt! JÄTTEMYSIGT HAR DET VARIT!
Dessutom hade Lisa med sig blommor när hon kom, de var till mamma och pappa!
- Jag tänkte liksom att jag ska ju äta fin mat här och så ikväll...
Haha, söt är hon! Du får ju alltid mat Lisa, vare sig du kommer med blommor eller inte. Mamma blev glad iallafall. Jag fick ett hjärta, det sitter på min väska! Bara för att jag ska komma ihåg att jag har världens bästa LISA! Vi åkte och köpte godis och lite så också, chips och dipp och mys blev det hela kvällen sen.

Bästa alla <3 dag blev det iallafall... Fast att jag var negativ till det!


 Söta blommor fick mamma och pappa minsann! :)


 Jag fick coolaste hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback