Hollywood party ;D

Åh Sanna hade Hollywood party igår (jag var anställd som hennes assistent)! Det var trevligt som bara den, hela kvällen. Vi hade en välkomstdrink som faktiskt hette Hollywood, vi hade massor av mat, GOOOOOOD mat, jag har aldrig åte godare mat tror jag. Vi hade gjort i ordning en jättesöt tårta också, ljusrosa var den. Haha!
Och i början när alla kom så fick de en varsin goodiebag med lite småkrafs i, dessutom en lapp med ett uppdrag som man hade under middagen. Jätteroligt var det, jag skulle tåflirta med någon under bordet, till Linnéas förtvivelse. Fast i och försig så drack hon ur mitt glas! HAHA, hoppas verkligen ingen där hade bacillskräck! Stackare isf, för det var folk som tog mat i från varandras tallrikar, gav mat, torkade sin granne runt munnen osv, osv. Ganska roligt faktiskt.
Vi spelade lite spel, lekte lekar och skrattade massor. Helt trött i huvudet var jag.

Sedan imorse så var jag, Madde, Linnéa kvar, så vi fick äran att äta alla rester. JÄTTEGOTT! Gudarns, jag vill äta mer kycklingspett, eller laxrullar, räkor, grönsaker! MUMS!


 Ida, Mimmi, Amanda, Linnéa & Sanna


Jag, Madde, Sofie & Linnéa


Patricia, Ida, Sanna & Malin

OCH LINNÈA, JAG VÄNTAR PÅ BILDER FRÅN DIG!
kuk skulle du ha

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

AHAHAH men ditt jävla cp, kom in på msn då! KUK SKULLE DU HA

2009-02-07 @ 19:44:12
Postat av: Lenny 24/7

AHAHAH men ditt jävla cp, kom in på msn då! KUK SKULLE DU HA

2009-02-07 @ 19:44:33
Postat av: Anonym

AHAHAH men ditt jävla cp, kom in på msn då! KUK SKULLE DU HA

2009-02-07 @ 19:46:39
Postat av: Lenny 24/7

AAAAAAAHAHAHA tre gånger, så jävla bra

2009-02-07 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback