Godmorgon!

Ganska pigg är jag idag, eller ja - jag är jättepigg! Jag har sovit närmare 9 timmar inatt och det var verkligen behövligt. Fast det lite jobbiga är ändå att jag har fått reda på att Svenskan är inställd idag igen. Alltså kunde jag ha sovit längre. Nu behöver inte jag åka med bussen förrns om två timmar. Och vad ska jag göra då? Laga lite mat kanske... Det var länge sen jag åt mat på en fredag. Haha, jag hinner alltid bara med kaffe. Potatis vill jag ha, så potatis får det blir...

Ringde mamma, hon kör mig till stationen sen - det snöar
Linnéa ringde, hon var den tredje som berättade för mig att svenskan är inställd!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

AMEN FY FAN, jag vill så gärna vara den första! OCH DET VAR JAG SOM SA DET TILL SANNA! SÅ DET SÅ.. kuk skulle hon ha

2009-02-06 @ 10:53:37
Postat av: Josefine

fin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback