Glömsker.

(Jag fick för mig att det fanns en dvärg i snövit som hette glömsker, men det fanns det inte)

Jag letade efter min svarta cardigan förut, kom på att jag glömde den hos Enneby för någon vecka sedan. Då började jag leta efter min svarta lite kortare stickade tröja, men den måste jag ha glömt hos Sanna i fredags! I helgen letade jag efter min gammelvita mössa med en stor boll på, den glömde jag hos Erica för två eller tre veckor sedan + att jag glömde mina stövlar där. Dessutom så tror jag att jag glömde min foundation hos mammas syster i Motala!(Heja Josefine!)
Jag vet inte varför, men jag är ganska bra på att glömma saker hos folk. Taskigt för mig liksom, men tur att de bor såppas nära att det inte är några problem; förutom Motala då. Dock är det väldigt svårt att orka ta sig till personen och hämta sakerna. Så de får nog ligga kvar ett tag till.

Hade det funnits en glömster i Snövit så hade det varit en liten rosa dvärg med blont hår! Det är jag ganska säker på! Läskigt lik mig hade den varit.


Såhär hade "Glömsker" sett ut!
och Glömsker äger en cykel bara för att hon ska
kunna cykla till alla ställen där hon har glömt saker!
Typ som ett vapen liksom. Cykeln är Glömskers pokémon

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag ska leta efter din tröja ;)

2009-02-11 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback