Drömmar

Jaja, måndag idag iaf. Jag sov verkligen hela vägen till Karlstad. Somnade innan vi hade åkt ur Säffle ens. Så fort gick det! haha. Eller ja, jag sov nästan hela vägen! Jag vaknade en gång av att det vibrerade i fickan (DET  VAR MOBILEN), men jag somnade med en gång. Dock började jag drömma, och i drömmen tog jag upp mobilen och såg att jag hade fått ett sms av Sofie där det stod "Sitter du på tåget?", jag svarade henne att jag åkte buss och sedan la jag ner mobilen igen. Jag trodde verkligen att det hade hänt på riktigt och när jag skulle ta upp mobilen på stationen men inte hittade den i mina jackfickor blev jag lite orolig. Jag kom sedan på att jag hade den i min tröjficka innanför jackan liksom. Och jag hade inte alls fått något sms från Sofie, men av Madde! haha. Hon frågade om jag satt på bussen! LÄSKIGT LITE! haha, menmen!
Jag har varit så trött hela dagen att jag inte riktigt har levat tror jag. Jag säger som sofie, jag är lite dåsig och ser inte riktigt ut ur mitt eget huvud. Jag ska äta, duscha, göra lite läxor och sedan ska jag faktiskt krypa ner i sängen och sova för idag tror jag? Man vet aldrig vad som händer, men ajg tror att det är så det får bli! Haha


 Patricia la frästen upp världens sötaste bild på
mig och Sanna på facebook! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback