Träningsvärk

Jag vaknade fem imorse av att jag hostade som en idiot. Drack lite vatten, men hostan gav sig inte, tog en godis, då slutade det. Jag somnade. Vaknade klockan åtta av att min syster kom in i lägenheten... och gjorde vadå i 10 minuter? Hon åkte, jag somnade om. Vaknade jämt nu för en stund sedan av att det värker i hela kroppen nästan. Sån jävla träningsvärk har jag... AV IDROTTEN IGÅR ALLTSÅ! Herregud.

Idag ska jag väl inte göra så mycket? Läsa lite om Buddha! Kanske åka in till stan en sväng eller något med. Får la se vad det blir av detta. Ledig dag idag iallafall. Det gillar jag.


 Jag drömde btw inatt att jag färgade håret brunt
igen. Kanske är något som jag borde göra?
Nääää 


Kommentarer
Postat av: erica

nej, man har det roligare som blondin;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback