God Jul Josse önskar Josse

Att ha en kompis som heter likadant som en själv kan vara ganska förvirrande ibland. Typ när man ringer till personen och det inte är den som svarar:
- Hej det är Josefine, är Josefine hemma?

Jag bytte julklappar med Josefine idag iallafall. Jag fick assnyggt halsband och FETT snygga vinglass som hon hade pimpat till själv. Sedan diskuterade vi politik över en kopp te. Det var mysigt!

Fick ett julkort från spanien idag också. Har ni fått det eller? va?
Det var från Lisafisa. Hon hade gjort det själv - Magnus Carlsson var tomte och Måns Zelmerlöw var paket. Eh, jaa... Det var fint. Faktiskt så var det de. Jag lät så ironisk!

Jag gillar mina vänner!


 Fina kortet från Lisa ;)

 
 Såg ganska tokig ut när jag gick till Josse förut också!
Kände mig som en galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback