Det kanske är sällskapet?

Sanna kom hit och underhöll mig i några timmar. Jag bjöd på chailatte, och choklad kakor, och ostbågar. Sedan tittade vi på Nickelodeon och skrattade lite. Konstigt nog så kan vi prata om samma saker i flera timmar. Alltså verkligen exakt samma saker. Börjar om och om igen.
Följde med Sanna in till stan, för hon skulle jobba. Sedan gick jag hem. Kände att jag behövde komma ut lite. Haha, jag har inte varit ute på över ett dygn för tusan! Det är illa...

Sanna: Jag höll på att somna i din säng förut.
Jag: Men vafan! Alla håller på att somna i min säng...
Sanna: Haha, jasså!
Jag: Och jag vet att det inte beror på sängen, för den är inte skön!
Sanna: Det kanske beror på sällskapet, hehe!

Hoppas för hennes skull att hon var ironisk!
Annars blir det inge mer fika Sanna!  


 Skrattar bäst som skrattar sist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback