Sommaren med Göran

Jag och Evelina åkte till Karlstad igår när jag hade slutat jobba. Vi hade bestämt kvällen innan att om vi fick låna bilen så skulle vi gå på bio. Så vi gick på Sommaren med Göran! GAAAALET bra film ! Haha. Sedan äre väl så att jag är ett fan av Hey Baberiba gänget och så också... Jag gillade iallafall filmen !

Idag är jag ledig ! ! ! Jag vaknade för ungefär 1½ timme sedan och ligger typ kvar i sängen. Tänkte kika på en film eller något och bara slappa idag. Egentligen hade jag hoppats på att det skulle vara strålande sol ute.. men det är det inte. Det är molnigt med varmt liksom. Ett onödigt väder som jag inte gillar ! Menmen...


 systrarna Caesar !

Kommentarer
Postat av: åfekwåsdo

vi är liiite lika på den bilde : o

2009-08-10 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback