Sista dagen nu...

Usch, det här är verkligen sista dagen på sommarlovet. Jag har nästan lite panik ! Fast egentligen känns det inte så hemskt att börja skolan - inte med mitt schema! Och inte med tanke på att jag allt som oftast kommer slippa att åka buss på morgonen och måste gå upp två timmar tidigare än alla andra. Nej, egentligen tror jag det här kommer bli ett super år.
        Det jag har mest panik över egentligen är nog praktiken som vi ska ha om 2,5 vecka! Förra året fick jag typ praktik veckan innan vi skulle ha, så än finns ju chansen. Det som känns så jobbigt med praktiken är också att man gör det gratis. Vi ska liksom jobba i en månad, utan någon som helst betalning! Det suuuuger.

Idag ska jag bara ta det lungt och chilla här hemma tror jag... om inget dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback