Se film gratis.

Ni vet att det är olagligt att ladda ner va? Haha, iaf jag har inte vågat ladda ner något alls sedan den där jävla lagen kom 1 april ! Jag är en fegis, men sen här för några veckor sedan så var jag inne och läste på en blogg där hon tipsade om en sida där man kan se på film gratis. JAG ÄLSKAR DEN SIDAN! Jag har nästan fått panik ibland för att jag inte har haft filmer att se på när jag vill.
Så gå in på
hennes blogg och gör som det står i inlägget som kommer upp när ni klickar. Det finns verkligen bra filmer där också. Jag tänkte att det skulle vara typ gamla filmer, och det finns väl också. Men nya med liksom...!

Såg 17 again här för någon dag sedan... den finns där på sidan ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback