Religion

Jag och Sanna ville läsa om Satanism, om kärlek och samboliv, vi ville läsa om meningen med livet och gud vet allt vi ville läsa om. (vitsigt att jag fick in gud i meningen också). Dock var våran grupp lite emot oss och bestämde att vi skulle läsa om aburginerna istället. Tja, det kanske blir intressant det också!
Haha, en historialektion var allt jag hade idag. En timmes lektion...
(och mamma, det var íngen webbdesign idag, jag ringde faktiskt och frågade)
Blir stan en sväng med Sanna istället! Tror jag ska gå till bibloteket och låna en bok också! Läsa kan ju vara en bra sysselsättning såhär i en lägenhet... Mjölk ska jag köpa med! Övertalade mamma att vi inte skulle behöva mjölk, men jag behöver visst det. Fast att jag inte borde dricka det! Nu blir det mjölk... för jag har ju så mycket pengar menar jag!


Kommentarer
Postat av: Morsing

Historia och religion är grymt intressant :D.



Just det förresten, för att lägga bud på Tradera (jag gjorde det för första gången själv förra onsdagen):



1. Först måste du ha ett Tradera-konto, mycket enkelt att skapa.

2. Du skriver in vad du söker: ex. Stockholm-Göteborg och väljer Biljetter, Resor i rullgardinen bredvid. Sedan trycker du på sök.

3. Nu dyker alla resor upp, som ligger uppe på tradera för den sträckan. Du väljer en av dem och skriver in ett maxbud.

4. Nästa person som skriver ett lägre maxbud än dig, kommer din dator automatiskt lägga dig en krona högre än. Men om någon skriver ett högre maxbud så kommer den personens dator lägga honom eller henne en krona över ditt maxbud.



Så funkar principen i alla fall, sen är det lite tips och trix som man lär sig medan man håller på, exempelvis vilken biljett som är bäst, när man bör lägga ett bud osv. Det är ganska roligt i alla fall, och man hittar helt sjukt mycket saker på Tradera!

Postat av: Josefine

Pappa och jag saknar dig så jättemycket, älskar dig.Du är en stor flicka nu (nästan)Puss

2009-08-31 @ 19:26:45
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback