När det har gått för långt...

Vi var hos Enneby igår. Det roliga var att jag kom dit helt opepp på att dra ut sen. Helt opepp på nästan allt som jag kunde komma och tänka på... förutom en sak! Men ändå. Alla andra peppade som fan och jag försökte verkligen. Tillslut blev jag aspepp på att gå till stan och försöka komma in på Harrys där det var 20. Det som hände då var att det BARA var jag som var pepp på att gå ut. hahah! Det var så roligt!

Vi kom in på Harrys igår, jag behövde inte ens visa leg. Har det inte gått lite för långt då? Haha.
Det var galet mycket folk ute igår iallafall. Har aldrig sett så mycket folk där inne förut tror jag. Crazy var det !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-08-02 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback