Mobilt bredband fixat

Ja nu har jag och min syster fått ett varsitt mobilt bredband. Så att vi klarar oss när vi ska bo i Karlstad och allt.
Det känns ganska bra, och väldigt skönt på något sätt. Tänk, nu kan jag surfa var jag vill...
Nu tror jag väl dock att jag kommer att sitta i lägenheten och surfa för det mesta, men ändå, om jag vill skulle jag lika gärna sitta på ett tåg, en buss eller vad som helst. As nice det ju.
Det bäst är att det är snabbt. Det är nästan snabbare än vårat vanliga bredband! Förstår ni hur illa det är egentligen? Haha. Men jag trodde iaf att det skulle vara skitsegt, men det är det då inte! ! ! Nu är det bara en ny dator som saknas...
Lönen den 27:e, då blir det!


 Mycket sladdar och lådor och papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback