Första dagen i skolan

Jaha då var första dagen avklarad. Och alla mina bekymmer har börjat! Herregud, eller ja bekymmer. Jag är ganska lättretlig på morgonen. Imorse när jag vaknade kom jag verkligen inte upp. Snoozade tre gånger! Låg och störde mig på att Nobel treorna börjar på måndag. Varför gör inte vi det?
        Dessutom kom jag på att de har ställt in universitetsbussen på morgonen, vilket innebär att hela bussen nästan var full!!! Eftersom alla är tvugna att åka med min buss då. Jag hatar när det är mycket folk på bussen. Dessutom hatar jag personer som rent demonstrativt sätter sig på sätet längst ut. Jag vet inte varför jag stör mig på det så mycket. Mest stör jag mig på det när det är mycket folk. Herregud, så farligt är det inte att sitta bredvid någon annan? Okej, jag skulle göra vad som helst för att slippa sitta bredvid någon på morgonen, eftersom jag är så lättretlig som jag är.
        Sedan var tidtabellerna ur funktion när jag kom till Karlstad, vilket gjorde att jag inte såg när min buss skulle komma, och jag fick stå upp ute i 15 minuter, bara för att jag var ensam och ingen annan skulle med bussen.

Jobbig morgon hade jag! Men trevligt att se folk och så antar jag. Dock känns det fortfarande onödigt att vi började idag, och inte på måndag! Vi var liksom där i typ två timmar? Imorgon en timme bara typ... Ovärt att åka dit ens, MEN jag ska dit!

Jag är ändå hyffsat förberäd nu;


 Beställde en sådan almanacka idag... ÄNTLIGEN!!!
Haha, mamma lovade mig en sådan om jag jobbade bra på sommarjobbet!
det gjorde jag.


Dessutom har jag designat mitt lås till skåpet! haha.
I år blev det en rosett, ingen diamant minsann!

Kommentarer
Postat av: Sanna

kan man bestämma själv vad det ska stå på almanackan och vart är den ifrån? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback