flytten

Ja vi flyttade igår då! Det gick jättebra... Vi var typ klara när klockan var runt tre... vi skulle bara diska lite bestick och sånna saker. ASMYSIGT är det inne i lägenheten. Ska visa kort på det senare så ni får se.
        Jag passade på att köpa en ny dator igår också. En rosa liten söt dator. Lätt att bära med sig och så. En Samsung nc10 blev det tillslut. Jag hade tre styckna som jag ville ha igår, men bestämde mig tillslut för den här. Haha. Så därför blir det inte så många bilder, eftersom alla bilder och så ligger på min dator som är på lagning. Dock kommer den i veckan, men då är ju jag i Karlstad iallafall så jag får den inte... Men min rosa lilla älskling finns ju hos mig ! haha...


Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Tack ska du ha :) Klänningen är uppsydd efter hur jag ville ha den! Den datorn kollade jag också på förra veckan men köpte en lite större! Men den var riktigt söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback