Fika på stan!

Seriöst, jag vet inte när jag fikade i Säffle senast!!! Har jag ens någonsin gjort det? Måste ha varit med typ Diddi för typ tusen år sedan isf... eller iaf 9 år sedan. Men idag slog jag till. Det var en boende på jobbet som ville ut på stan idag, så vi gick och fikade hon och jag. Det var trevligt och väldigt roligt. Skönt att komma från "jobbet" ett tag också. Haha... Men fika i Säffle?
Karlstad kan jag inte ens räkna på fingrar och tår hur många gånger jag har fikat. Men Säffle? Där räcker det nog med att använda näsborrarna för att räkna. Haha ! Näsborrarna?! Vafan...

Har varit på stan med mamma och Evelina i eftermiddag med. Ja herregud, jag har verkligen gjort Säffle idag jag. Köpte en klänning på rean ! Gillar vi mycket. En rosa as söt klänning...

Nu är jag hungrig och ska snart äta fiskpinnar och potatismos! Muuums hoppas jag...


 Söt klänning va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback