Ett skratt förlänger livet.

När jag och Sanna satt på stationen i Karlstad i fredags så satt vi nog och skrattade väldigt mycket tror jag. Eller ja, inte mer än vanligt? Men iaf så kom det fram en äldre dam till mig och böjde sig fram för att viska något. Jag kunde inte tyda hennes min och var lite rädd. Jag vet av erfarenhet att folk har en förmåga att skälla på små söta tjejer som skrattar för mycket. Det har hänt förut. 
        Men den här äldre damen skällde inte alls på oss. Hon viskade att hon blev glad och lycklig av att höra oss skratta. Hon sa det flera gånger "Åh jag måste bara säga det att jag blir så glad och lycklig av att höra er skratta. Jag kan inte hjälpa att jag har suttit och lyssnat på er, men jag blir så lycklig och glad"

Jag blev lycklig av den damen!  Hon får ett plus i kanten...

Kommentarer
Postat av: juliac

jätte fin header, fina ögon verkligen är dom dina? =)

Postat av: juliac

jätte fin header, fina ögon verkligen är dom dina? =)

2009-08-28 @ 17:31:33
URL: http://finasjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback