Att skriva sms

Hehe, som sagt, mammis och pappis är på kusten just nu och mamma håller på att skicka sms. Det första hon skickade var
"Här är det bra, hur är det själv? Puss Mamma"
Det låter som om jag har skickat ett sms till henne och frågat hur de har det ... Det där är ett svar, inte ett sms man börjar med. Tänk om jag skulle träffa någon på stan och innan någon av oss ens har sagt hej så vräker jag ur mig "Jo här är det bra, hur är det själv?" Personen skulle tycka jag var helknasig.
Det andra sms:et jag fick av henne var
"Vad gör du? Glöm inte att ställa klockan Natti Natti puss Mamma"
Ska man svara på ett sådant sms? Först frågar hon vad jag gör, sedan säger hon typ att jag ska gå och lägga mig och skriver godnatt. Tänk det där om man skulle prata i telefonen bara "Sååå vad gör du då? Godnatt!"

Min mamma hon är allt en hon!


 Svikarna där borta på kusten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback