Vår och sol

Ja nu kommer våren med en dundrande fart. Vi har tussilago i små äggkoppar här hemma och Nelly ligger och tjurar för att det är så varmt. Haha... Ja hon är allt söt den lilla vovven.
Hade turen att sluta lite tidigare idag, så har varit ute och gått i nästan en timme tror jag. Väldigt skönt, och väldigt varmt. Ute på trappan här hemma är det 14 grader och då är det inte konstigt att man vill gå i bara tröja må jag säga.

Vi hade redovisning i dag i skolan, Ky-utbildningar. Det gick bra! Det gick väldigt bra måste jag säga. Två killar från Ky-utbildningarna i Karlstad var där och lyssnade på våra förslag och det verkade iaf som om att de gillade våran. Det var ganska kul för att de stallde väldigt många frågor också. Men aah, det gick bra...

(Av någon konstig anledning kan jag inte ladda upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback