Na na na na han skulle dumpa mig...

Jag blev totaldissad för någon dag sedan, och jag bara skrattar åt det. Vad är felet på mig ? Haha. Kanske var det för att jag inser att jag förtjänar det. Haha, jag har inte direkt varit en supertjej! Snarare svinig... men ändå liksom! Haha... Det var så himla komiskt på något sätt...
Men som sagt, jag är glad ändå jag... Superwoman!
Och så seriöst var det inte heller egentligen, det är inte så att jag har varit elak mot någon direkt så, bara det att jag kanske har dissat samma person ungefär 10ggr innan... Så därför förtjänar jag det. Och jag kanske inte har dissat på snällaste sätten liksom! Därför skrattade nog åt det nu!

Haha skulle frästen nyss förklara för Sanna att hon och jag alltid kommer vara kompisar och skickade iväg ett sms
"Du vet vad man säger; snögubbar faller, men vi står kvar! Okej, så säger man inte men jag kom inte på vad man brukar säga"
Fick svaret tillbaka:
"Haha ja men jag har hört att killar kommer och går men kompisar bestär. Haha men jag tyckte om din..."
Det är sån hon är Sanna, hon ska alltid ha rätt! haha nejdå vad hemsk jag är, hon kommer dissa mig hon också! Haha.




 Den här dedicerar jag mig själv... och Sanna! Haha

Kommentarer
Postat av: Jen

haha ja vet, jag tyckte de me först :)

Postat av: Jen

oj de stod fel adress.. Min kommentar ovan!

2009-04-28 @ 15:32:16
URL: http://littledessert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback