Helg

Hehe, jag trodde att jag skulle ha intensivkurs på helgen med. Dock blev jag positivt överraskad när jag inte skulle ha det. Jätteskönt ju! Slutade redan vid elva igår efter en timme körlektion och en timme teori. Gött det... Sedan körde jag hela familjen till Karlstad där jag körde till både Rusta, Plantan och Bergvik! Känner mig något så extremt duktig på att köra. Det roligaste var att det var en hel hög bilar som körde om mig utanför Grums och helt plötsligt har jag Lisa en meter ifrån mig och hon sitter och vinkar glatt åt mig. Haha... Som jag skrattade!
Shoppade lite kläder igår, typ en jeansjacka, tröjor och hårspännen! Haha, viktiga saker det där alltså. Sedan följde världens bästa Sanna med till Säffle och vi åt grillat och hade mysigt hela kvällen. Väldigt trevligt må jag säga.

Nu sitter jag här själv! Ensam hemma och allt... Haha! Men det är ganska skönt! Ska se om jag kommer på något att göra.

Ha en trevlig dag - i solen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback