Du har fått sol i dina ögon och har aldrig varit där

Ny dag, nya möjligheter! Brukar man inte säga så?

Mina nya möjligheter är att jag som vanligt ska övningsköra! ( det gör jag alltid på söndagar )

Hade svårt att somna igår, jag har hamnat i en liten knepig situation om man säger så. Haha... Jag vet inte vad jag ska göra! Om man har lovat sig själv att inte göra en grej. Verkligen på fetaste allvar lovat att man inte ska göra det, men sen råkar ändra sig lite... eller mycket. Fast den enda jag bryter ett löfte emot är ju mig själv, och jag tror jag pallar det faktiskt. Eller så är det de jag inte gör! Men då märks ju det... Och då kommer jag ångra mig som fan! Haha! Fast ändå, liksom...
Jag vet knappt själv vad jag pratar om ens, så krångligt är det. Vill, vill inte, vill, vill inte...Vill mest - Kan förlora mest! haha.
Herregud jag är helt lost.

Men nu mina vänner ska jag skita i det och gå ut och prommenera!


 Den här tänker vi på idag;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback