En dagbok om mig

Ja, när jag var liten så skrev mamma och pappa dagbok om mig. Det kändes lite gulligt tycker jag. Jag satt och läste den förut (okej, jag har läst den kanske 10ggr) och det är en del i boken som jag alltid får en så rolig bild framför mig när jag läser.

Josefine är mycket mer framåt än sina jämnåriga. De ligger där deras föräldrar lagt dem, medans hon förflyttar sig, skrattar, pratar. Hon tittar på de andra barnen med stora ögon precis som om hon vill fråga: Är det där allt du kan?

Jag ser en baby bitch framför mig! Typ sätter handen på höften och säger "Daaah!" samtidigt som bebisen vänder sig om till en mammas gucci väska och kramar den! Det är den bilden jag får iaf... Herregud, att jag var sådan.

Har era föräldrar skrivit dagbok om er? Eller har ni någon minne om hur ni var?


 Såg ganska töntig ut för att vara så kaxig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback