Det är manligt!

På väg till halkbanan idag så var vi en kille (körläraren) och fyra tjejer i bilen. Våran körlärare började prata om vad som var manligt.
Körlärare: Att köra traktor det är manligt... Den där traktorn där! Det är manligt det...
Tjej: Inte en sådan liten...
Körlärare: Ja... Storleken har betydelse!
Sedan fortsatte vi och köra liksom och tjejen som körde skulle svänga och var på väg in på en lite mindre väg (vilket inte var meningen)
Körlärare: Oj, där var  vi på väg in i vägen, jag och fyra tjejer i en bil...
Tjej: Det är manligt!

Det liksom fortsatte så nästan hela vägen. Det var något vi pratar om...
Körlärare: Vilka fördomar ni har mot killar...
Tjej: Det går alltid fort för killar...

Sedan har han en knapp man trycker på för att lägga i handbromsen i hans bil. Det finns liksom ingen spak! Så när vi stannade vid halkbanan typ efter två timmar...
Tjej: Är den i?
Körlärare: Haha, säg aldrig så till en kille... "Är den i nu ?"

HAHA jag utelämnar namn!
Men jag kommer faktiskt sakna intensivkursen efter att det är slut imorrn!

Jaja, jag överlevde halkbanan idag! Jag överlevde tillochmed att köra dit. Eller ja vi körde ju en halvtimme var. Men jag överlevde, det är huvudsaken. Lite kul var det, inte jättekul -Lite! Det roligaste jag tyckte var ändå när man fick testa att snurra runt i en bil, upp och ner liksom för att känna hur det känns när man voltar. Det var ganska roligt och sedan att titta på de andras miner när de var upp och ner. Haha...


Efter detta äventyr tyckte jag att jag var värd en sådanhär...

Kommentarer
Postat av: R

hahah roligt med körläraren XD

Postat av: R

hahah roligt med körläraren XD

2009-04-23 @ 21:22:21
URL: http://laavitaebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback