Tada...

haha jaa imorse öste regnet ner när jag vaknade. Usch och fy för att gå upp när det ösregnar. Jag hatar det. Hela dagen blir väldigt jobbigt med en gång. Dessutom kom jag på att jag hade hade glömt mitt paraply i skolan. Duktigt Josefine, verkligen! Haha. Jag fick bära mig med ett enormt parapy istället. Men det gick väl lika bra det antar jag. Bättre än att bli blöt. Dock behövde ajg bra använda det i typ ehm...30 steg, sedan kom jag på bussen, och när jag gick av i karlstad så hade det slutat att regna. Haha. Otur. Fast sedan när vi satt där och hade textkommunikation så öste det verkligen ner utanför. Då var jag glad att jag satt inne. Ledsen för att jag inte låg i en säng. Vi har hållit på med sagor hela dagen idag allafall, och det är ganska mysigt med sagor. Fredrik läste upp flera stycken och det var skitlänge sedan jag lyssnade på en saga, så det var mysigt det med. Höll dock på att somna. Haha.
Sedan skulle vi skriva en egen saga, och jag kom aldrig riktigt igång på två timmar. Sedan slutade vi och ska fortsätta imorgon en sväng. Jag har skrivit lite här hemma och iallafall kommit på en story. Haha.

Idag mina vänner börjar även idol! Det ser vi fram emot jätte mycket. Eller jag ser fram emot det jätte mycket (som den idol-älskare jag är) Jag vet att Mimmi ser fram emot det också. Haha. Åh jag längtar tills fredagsfinalerna. Det är sådan fredagskänsla över det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback