Ta tag i mitt liv!

Hej jag heter Josefine, och ja kanske borde ta tag i mitt liv? Egentligen! HAHA. Nejdå, jag gillar mitt liv, jag är så värdelös att jag inte ens kan skaffa min egen praktikplats. Fast jag kanske har fått praktikplats snart. Jag vet på måndag nog.
Vi var ute igår, sofie kom till Säffle och följde med. Det var trevligt. Förfest hemma hos mig var det. Vi spillde rödvin på min matta, och sprit på min andra matta. Så idag tvättar mamma, hon gillar inte "bardoften", inte på mitt rum iallafall. Men min mamma är väldigt snäll mot mig när jag är bakfull. Hon berättar historier från när hon var som mig, och festade till fem på morgonen för att sedan gå till skolan klockan åtta. Det är min mamma det, och jag orkar inte bli sådan. Men mamma säger att jag kommer att bli. Mamma tycker ju att jag är som Josefine i Grevgatan 22. Fast att jag är en 12 år yngre  version. Och jag vet inte vad jag babblar om just nu.

Det var kul igårkväll iaf, jag hade en heltrevlig kväll. Dock blev Erica väldigt ledsen/arg/osv. och jättemycket förlåt för det. Verkligen, förlåt på riktigt.
Annars så, hade en väldigt mysig kväll som avslutades på bakfickan, så jag och sofie var hemma här halv fyra. Då var vi dötrötta, och vi skulle upp halv åtta för att sofie skulle på golftävlig idag!
Vad det blir ikväll får vi se... jag vill ligga hemma!
 

 Sofie är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback