Supa...

Haha, jag och Madde kom ju på här för någon vecka sedan att S.U.P.A faktiskt står för - Säffles Ungdommar Pallar Alkohol. Och alltså, det har vi inte kommit på själva. Även om många verkar vilja tro att det är vi. Haha. Jag fattar inte varför?
Jaja, jag, Lisa och Katrin satte oss på tåget till Karlstad igår. Blev upphämtade av Sanna vid stationen, sedan åkte vi till hennes syster och hämtade lite saker. Sedan skulle vi till Råtorp, där Sofie har sin lägenhet, där skulle vi hämta det hon skulle drick igår kväll osv. (Jag passade på att låna toaletten när jag var där också, hoppas det gick bra sofie!) Dock hade vi lite svårt att hitta till Råtorp och tog en väldigt lång omväg om man ska säga som så. Vi åkte nästan runt hela Karlstad för att komma dit. Men det ordnade sig. Sedan åkte vi och köpte dricka och sådan saker, sedan hem till Sannis. Och det  var så himlans roligt, för när vi stod där utanför Sannas hus med alla saker och så, så kom hennes granne och bara:
- Ska ni ha fest eller?
Det var så roligt, jag höll på att dö av skratt. Här har Sannas föräldrar åkt till Kreta i en vecka, och nu jävlar! Haha. Sanna svarade något i stil med:
- Inte här...
Sedan lagade vi mat - Tacos, och det var så jävla gött. 
Efter det gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan och gick till Erica. Och ärligt, värsta snygga lägenheten hade hon och Andreas. Helt avundsjuk, vill med ha en egen lägenhet!

Under kvällen var det jag, Lisa, Sanna, Erica, Katrin och Sofie och det var en helmysig kväll på alla sätt och vis. Vi spelade Wii. Haha, något spel som hette Boogie tror jag. Man skulle hålla takten till musiken, och jag var så bra på det att det inte var sant. Visserligen så höll jag verkligen på med hela kroppen och var helt slut efter att ha spelat. Haha. Sedan kom katrin på att hon skulle bjuda på marängschwis, så vi sprang och köpte saker. När vi var tillbaka så kom vi på att  vi hade glömt grädde och Maränger, så Katrin och Sofie sprang tillbaka och köpte det. När vi åt "marängschwisen" så glömde vi marängerna iallafall. Haha. Lyckat värre.
Hela kvällen gick ju ut på att vänta tills klockan var 00.00 och Katrin var 18!!!!! Grattis till henne. Men iallafall så gick vi till Arena då, och det var en sjukt rolig kväll där! Även om jag kanske gjorde bort mig lite...


Sanna, Lisa & Erica


Jag, Katrin & Sofie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback