Söndag bläh.

Jaha, då har den här söndagen segat sig förbi. Eller ja, egentligen har den gått ganska fort kanske, men jag vet inte. Jag gick inte upp ur sängen ordentligen förrns klockan var halv tre någon gång där. Jag vara bara uppe käkade lite och sedan la mig igen. Det är härligt det. Sedan skulle jag ut och köra en sväng idag med. Haha, jag är ju en stjärna på vägen alltså! ... Jag är faktsikt inte så dålig på att köra! Fast idag övade vi mest på att parkera, backa och sådana där kluriga saker som jag inte kan. Haha, sedan körde vi ut till tveta och vände där, så jag fick allt köra lite också. Åh, jag vill ha mitt körkort nu! Heja mig!
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tänkte det att nu har jag gjort mitt för idag, så efter det blev det på med pyjamas och krypa ner under täcket igen. Kikade lite på en film, och ja! Nu sitter jag här. Haha. Vilket liv jag har!

Händer inte så mycket just nu! Var iofs någon fest igår, i Ulvsby. Ångrar lite att jag inte åkte dit, men jag hade liksom ingenstans att ta vägen sen och så är det så långt från Säffle. Det blir så klurigt när man inte bor i Karlstad. Hm. Men jag hade ju faktiskt en helmysig dag med Sofie istället! Det var väääääldigt bra det med :D
Nästa helg är det Säffle mârten också. Då hoppas jag på ett par helvilda kvällar!
Fest? JAG ÄR PÅ!

Min lilla bebis har skadat tassen med. Jätte illa! Hon kan inte springa runt och leka med mig då. Det som är så kul, och hon som blir så glad. Jag blir med glad. Nu blir jag ledsen. Mamma och pappa retas och säger att hon är som mig, hon har stukat foten. KlantNelly - KlantJosse! Vi är allt bra lika min hund och jag! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback