Slutade tidigt... igen! :)

Idag slutade vi tidigt igen. Två timmar tidigare än vi skulle, vi skulle ha gått till 17.00 idag, men fick sluta vid tre. Imorse hade vi våran andra Multimedia lektion, och det är skitroligt. Vi animerade rullande bollar, studsande bollar, flygplan och sådana saker! Lite kul att kunna faktiskt, så nu är det dags att göra manuset för nästa animerade film, sedan ska jag bli en stoooor stjärna! Det skulle jag kunna vara rent tekniskt sett. Jag skulle ju kunna animera mig själv som en stooor stjärna. Fast det ska jag inte. Det har ingen klang liksom "Josefine den stoooora stjärnan". Det låter inte som något som barn skulle vilja se på.

Haha, ja nu sitter jag och Sanna hemm igen iallafall. Vi ska titta på gossip girl och One tree hill lite senare, men först tror jag minsann att vi ska baka lite? Om vi hittar något roligt recept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback