Min dator...

Vi började med Multimedia idag, så vi animerade en jordgubbe eller någon annan frukt, så att den spashade och ehm jaa... helt enkelt splashade. Sedan animerade vi knappar som man kan ha på webbsidor. Skojigt. Sedan skulle min älskade lilla kompis Linnéa skoja till det lite och trycka på avstängningsknappen på min dator. Det var kul! haha. Det som var tänkt var att datorn skulle hamna i väntaläge, men det hakade upp sig och startade då inte igen. Haha, väldigt bra att jag inte hade sparat! Haha. Nejdå det var helt okej, Linnéa bjöd på en chokladbit och så var allt bra igen. Hihi!
Resten av dagen har krypit fram, så jäkla segt har det varit. Trötta och hängiga var vi! Jobbigt att  vara så förkylda som typ alla är just nu. Haha. Alla bara "Åh mitt huvud! Åh jag har så ont i halsen", Och där räknar jag med mig själv också.

Jag ringde till Metro idag med. Haha, det var ganska kul.
- Hej du har kommit till Metro...
- Ja hej, jag heter Josefine Caesar och går andra året på mediaprogrammet i karlstad, jag söker praktikplats, har ni något att erbjuda?
- Nej tyvärr, återkom och några år.
- VA?
- Ja, vi tar bara in högskolestudenter.
- HAHAHAHA, jaha!
Det roliga var att hon inte sa från början att de bara tog in högskolestudenter, det första hon sa var att jag skulle återkomma om några år. Haha. Jag kände att jag fick en stor jävla diss där först. Haha.
Men jaja, så kan det vara!


Jag var ganska glad, fast att Linnéa hade
stängt av min dator....


Patricia & Madde på sega Mediakommunikationen


Malin och Ida sötar på Arbetsmiljön! ;)

Kommentarer
Postat av: Lellennena

Hehe, förlåt jossi! det var verkligen inte meningen :)

2008-09-17 @ 17:59:59
Postat av: Lellennena

Hehe, förlåt jossi! det var verkligen inte meningen :)

2008-09-17 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback