Måndagmåndag

Skönt att vara hemma nu! Dagen har varit helt okej bra. Förutom att lilla Sanni gick hem från skolan för att hon inte mådde så bra (Jag misstänker mig själv vad gäller smittan)! Vi hade UF imorse, och det verkar faktsikt som om att vi kommer någonstanns vad gäller vårat lilla företag. Hoppas att allt går som vi vill, och att vi blir stenrika! haha
Sedan på lunchen så gick jag och Soffi till Syon för typ tredje gången på tre veckor. Skulle fråga om vi fick webb-design eller inte. Det visade sig att vi visst får ha Webb-design, om vi inte läser något annat i trean. Och jag menar ehm jaha. Ska vi läsa klart allt nu i tvåan då eller? tänk om vi kommer på något ämne som vi måste läsa i trean för att komma in på den utbildningen vi vill efteråt. Vad gör vi då liksom? Dessutom så är många av de ämnen jag läst utöver det jag läser på Sundsta. Så jag vet inte riktigt hur de tänker. Jag fick en tid bokad nästa tisdag i alla fall. Då ska vi gå igenom mina lysande betyg (Nästan lysande iaf)
Sedan hade vi lite engelska, där vi gick igenom typ våra artiklar som vi skrev förra veckan. Efter det hade vi matte, och jag tvekar ärligt på hur det ska gå för mig att läsa matte C! Det kärvar redan liksom.

Jag har panik vad gäller praktiken med! Jag vill ha en praktikplats, snälla ta mig på allvar, och ge mig ett jobb liksom!


Gjorde den här på sommarjobbet i somras.
Snygg va ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback