Jävla huvudvärk

Alltså jag har så fett ont i huvudet så jag vet inte var jag ska ta vägen. Har haft det precis hela dagen, dessutom tog jag en annan väska idag till skolan så hade inte min "medicinsminkväska" med mig heller. Haha. Varför måste jag ha med mig så mycket saker hela tiden? Men tänk vad bra det hade varit idag om jag hade haft med mig den lilla väskan med ipren, alvedon, allergitabletter, nässpray och hela köret. Dock hjälper inte huvudvärkstabletten nu, men ändå liksom. Det kunde ha hjälpt. Det kanske är mat jag behöver. Såå... Var är mamma och pappa? Jag behöver dem right here, right now!

Hade matte idag med, jag funderar allvarligt på att skita i det totalt. Jag klarar nog inte att läsa matte C själv. Även om jag har en dvd jag kan kolla på. haha. Det var lite kul när jag skulle gå och hämta den på bibloteket i skolan idag jag bara:
- Jag ska ha en matte dvd, ehm Ixpotent C!
- Jag tror inte att vi har något sådan.
- Joo, min lärare sa det!
- Jasså, jaa vi får kika lite då...Vad hette den?
- Ixpotent C.
- Haha, menar du exponent C.
Men, jag klarar verkligen inte matten, och jag skulle behöva mer hjälp än vad jag kan få. Men det är inte lärarens fel. Utan det är bara snällt att jag får läsa samtidigt som de andra läser B liksom, men jag är inte smart nog att klara det på egen hand. Ska fundera lite på det här.

Men nu minsann är det HELG!!
Sova, sova, sova, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback