Jag är en djup människa!

Haha, vi skulle skriva en text om vad vi känner när vi lyssnar på en viss låt. Om vi har några minnen och sådana saker. Grejen är den att lilla Josefine Caesar har inga minnen när det gäller musik. Jag menar, visst om jag lyssnar på depp musik så blir jag deppig, men vem blir inte det? Så försökte jag komma på någon bra låt. Och det gick verkligen inte. Alltså inget seriöst, och inget jag hade lust att skriva ner på papper för att sedan lämna in till läraren. Pinsamt liksom. JAg skrev en text, men den blev så himla känslig.
Är det någon som har hört "Det finns för mycket sånger om kärlek, och för lite sånger om mat"? Eller är det bara jag. Haha. Den finns med på en Electric Banana Band skiva. Fast det är ett dataspel där man lägger ett puzzel. Jag valde iallafall den låten. Och skrev då alltså om mat. 1500 tecken om mat. Grattis Josefine, du har vunnit nobelpriset i filosofi! Djupare än så går det inte att bli. Jag har verkligen den där gåvan då det gäller att gräva i minnen. NOT!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha nu kom jag på att det där spelet har ju jag med spelat :)

2008-09-17 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback