Helt återställd.

Haha, idag mår jag prima igen! Känns väldigt skönt, senast jag mådde så dåligt dagen efter som jag gjorde igår så tog det över en veckan att må helt bra igen, jag mådde verkligen illa hela tiden. Iofs har jag inte ätit något än, det kanske kommer då? Hoppas inte. Jag är så klen utav mig.
Idag är det söndag, och (tro det elle ej) jag vill inte ligga i sängen hela dagen. Varför är inte Lisa hemma när jag behöver henne? Hon är i Barcelona, och hoppas verkligen att hon har roligt där borta. NOT! Nejdå, jag hoppas hon har kul! ! ! !
Idag blir det till att plugga till ett prov (Antagligen ligger jag i sängen ändå), sen ska jag ut och övningsköra lite. Sen ska jag nog ehm... ja vad ska jag göra då tro? Kika lite 09210, Prison Break eller Dawsons creek kanske? Haha, vem vet! Eller jag kanske ska ut och springa lite. Det var länge sedan.

Nu fick jag sms från Sanna!

Kommentarer
Postat av: malin!

du borde titta på GREY'S!! :D

2008-09-28 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback