Haha jaa...

Åh jag börjar blir tröttpigg nu. Jag vill att det ska hålla i sig, man känner sig nästan hög då. Inte för att jag har varit hög någon gång. Men hade jag varit det så är jag säker på att det skulle kännas typ såhär! haha.
Vi hade ju som sagt text hela dagen idag, tur att jag var klar med allt. För jag hade inte klarat av att skriva en rad med tanke på det humör jag var på idag. Jag vet att det låter som om att jag var på uruselt humör idag, men det var jag verkligen inte. Jag var väldigt glad faktiskt. Det tror jag att jag har varit hela veckan. Haha, jag har liksom sett det roliga i allt. Jag menar, jag kunde inte ens gråta när jag såg Gossip Girl eller One Tree Hill. Det är ett tecken! haha. Okej, det kan beror på en annan sak. Jag vet inte?
Det var en journalist och föreläste idag med. Riktigt intressant var det, han har jobbat på NWT, VF och nu typ på Aftonbladet i Stockholm. Verkade väldigt intressant det han berättade om, eller ja, det var lärorikt. Det var om etiska regler och sådana saker. Mycket bilder och så var det, och för första gången insåg jag faktiskt vad bilder säger. Jag har aldrig riktigt förstått det innan tror jag, men han framförde det på ett väldigt bra sätt! Så det var lyckat. Imorgon ska vi börja med journalistik på texten! Blir nog bra det, dock är jag bättre på det där fantasi skrivning, där jag får komma på själv.

Nu ska jag nog lägga mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback