Haha.

Åh jag var trött för typ en timme sedan, nu är jag bara pigg och glad. Jag stängde av datorn och la mig, men kom på mig själv med att ligga och le för mig själv. Dessutom skrattade jag högt. Det är inte det!!! Vad skulle folk säga om de såg mig? Haha. Åh alltså jag ligger och tänker på en del konstiga saker som verkligen har hänt i helgen, endel saker som troligen kommer hända. Jag ligger och tänker på min praktik! Tänk om jag får i Stockholm. TRE VECKOR I STOCKHOLM! Fatta vad lycklig jag skulle vara? Det skulle typ vara som en sista lycklig sak som skulle kunna hända detta året. Eller ja, mycket skulle kunna hända! Men just den saken att få en praktikplats i Stockholm känns som om att den verkligen kan slå in. Det kan faktiskt hända. Malin ska med ha praktik där, tänk vad kul vi skulle kunna ha där borta? Jag blir helt uppspelt av att tänka på att åka tunnelbana och gå i gamla stan. Dessutom är det jul när jag har praktik. Tänk vad mysigt om det skulle snöa, och bara gå där med en stor halsduk runt halsen... Och en egenstickad mössa! HAHA. Okej nu fick jag en bild framför mig, och den ser inte bra ut!
Jag håller på att sticka en mössa, och den är inte vacker. Vi hade inga garner hemma så den är orande, blå och grå! haha!
Men tänk att julhandla i Stockholm, ååååååh!

Förstår ni varför jag inte kan sova ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback