Googlar på youtube

Vi pratade i skolan igår om nya och moderna ord som man anväder sig av. Googla var ett av alla vi skrev ner. Då kom jag och tänka på när pappa i veckan hade spelat in Rix Fm när de var i tv. För han tänkte att någon kanske ville se det. Sedan säger han lite checkt sådär
- Fast det är klart, ni googlar väl efter det på youtube!
Haha, jag skrattade lite åt honom och förklarar att man googlar inte på youtube! haha

Jaja, det är lördag idag iallafall, och jag har precis vaknat. Fast jag har inte riktigt orkat ta mig ur sängen än, så jag ligger här och myser lite. Haha, börjar iofs bli lite hungrig. Egentligen om man tänker efter så är det över 12 timmar sedan jag åt. Det var vid sjutiden igårkväll jag åt, så det är ju faktiskt nästan 18 timmar sedan. Då borde jag få vara hungrig!
Vi får se vad dagen bjuder på idag! Vem vet liksom! haha!
 

Nämde jag att jag är hungrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback