God morgon!

Alltså gud vad trött jag var igårkväll. Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden iprincip. Jag hann inte ens stänga igen datorn innan jag sov. Det är nog näääästan rekord. Det har hänt en eller två gånger tidigare. Men jag vaknade upp två timmar senare och stängde igen den och sedan somnade jag lika skönt igen. Vaknade någon gång runt åtta utav att jag fick sms, orkade inte titta utan somnade igen, och vaknade nu vid halv tio. En timme innan klockan skulle ringa. Känns ändå skönt att inte vakna utav den där förbannade klockan. Men jag har hunnit att göra mig i orndning och allt sånt där, nu är det bara frukosten kvar!
Idag blir en lång-kort dag i skolan. Vi börjar ett, men håller på ända till fem. Asjobbigt! Ska till syon och kolla mina betyg och min kursplan en sväng idag med. Allt var ju tydligen fel typ, och redan nu har jag 3100p! Haha, då fattar man att något inte stämmer, eftersom jag bara har börjat tvåan änsålänge! Hoppas att jag får ordning på det, för jag behöver min kursplan och skicka iväg till ett par ställen.
Ehm jaa, annars är det arbetsmiljö och mediakommunikation för hela slanten idag. Usch och fy vad hemskt! Men jag ska klara det. Tror jag ska köpa mig lite godis efter skolan så jag har något att mysa med ikväll när det blir One Tree Hill och Gossip Girl! Samtidigt är jag inte värd något jävla godis! haha.

Frukost var det som sagt....


 This is me today! :)
Jag hittade min älskade peak tröja igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback