Full fart...

Full rulle är det här hos Sanna. Igår fick vi ju för oss att vi skulle baka. Det blev någon tigerkaka/ostgrej. Den blev skitgod. Dock tror jag att vi gjorde något fel för den stod i ugnen i nästan en timme. Men som sagt, det är inte utsidan som räknas, det är smaken! (hmm?) haha! Vi bestämde oss för att kalla honom missfostret. Sedan blev det ut och gå lite, laga lite mat, titta på gossip girl och one tree hill...

Idag hade vi textkommunikation hela dagen lång, och jag älskar det. Idag var det riktigt roligt då vi först skulle läsa upp våra sagor som vi skrev förra veckan, sedan fick vi i uppgift att skriva om en snabb rörelse och en långsam rörelse. Det var roligt, men ganska svårt ändå. Tror inte att mitt blev så bra, men det får väl duga liksom.
Sedan var det väldigt mycket prat om det där med att skapa ett nytt Big Bang idag. Allvarligt talat så blev jag lite rädd där ett tag och trodde faktiskt att jag skulle dö. Det var skitläskigt. Och min första tanke var ändå "Mamma! Pappa! Jag har inte träffat dem på jättelänge". Det kändes så sorgligt. Men vi överlevde, både klockan nio och klockan ett. Haha, jag tror att jag lyckades skrämma katrin lite. LITE.
Vi fick sluta lite tidigare idag igen ialla fall. Typ en timme tidigare, så det var jätte skönt. Jag och Sanna åkte hem och gick ut med Dino, vilade i typ tio minuter. Sedan bestämde vi oss för att gå in till stan (typ en mil) Så det var bara att börja gå. Och vi gick och vi gick. Det var mysigt, vi avslutade med att gå till Waynes och köpte oss något gott att dricka (Chai Latte).
Nu ska vi laga mat igen, och sedan ska vi titta på Idol! Det är Karlstad ikväll så vi hoppas på att känna igen många, haha!

Vårat missfoster.


Sanna aka. Den nakna kocken! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback