Feelgood film.

Jag står i valet och kvalet här, jag har en film som alltid får mig att gråta, och en film som alltid får mig att må bra. Jag vet inte vad jag är sugen på just nu. Jag är i det där skicket där jag antingen vill gråta eller bara bli glad igen.
Uptown girls vs. Legally blonde
haha! Jag vet inte vilken. Legally blonde var ett bra tag sedan jag såg faktiskt. Tror det var förra sommaren, och hon är verkligen min idol. (jag har så många idolerr) Men jag ska verkligen bli som henne. Jag ska visa att man visst kan klä sig i rosa kavaj, och ändå kunna bli seriöst behandlad.
Nej, det blir nog Uptown girls, fast att jag bara blev glad av tanken av att se Elle! Haha! Åh... Nej jag ska se Jesse Spencer sjunga "Molly smiles".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback