Fått ordning på saker och ting.

Japp nu har jag fått ordning på min studieplan och mina betyg. Känns jävligt gött! Det som känns mindre bra är att jag inte har några poäng kvar att välja till ämnen för! Jag har redan typ 2800p. Om man räknar alla kurser jag har. Känns ju sådär. Jag har faktiskt några ämnene kvar jag vill läsa. Men syon sa att det skulle gå bra, eftersom några av poängen är från natur, och att jag borde få utnyttja lite poäng sådär. Haha. Menmen, det märks nästa år hur det blir med det.
Annars har jag varit ganska glad av mig idag känner jag. Dock hade jag fett tråkigt på bussen till skolan, då var jag mindre glad. Fast sms räddar mig alltid! haha. Vi hade en enda lång lektion hela dagen idag typ. Skitjobbigt, men eftersom jag var hos syon i en timme så blev det lättare faktiskt. Haha. Lyssnade dåligt gjorde jag men ändå.
På bussen hem så fick jag ett sms av madde där det stod "Du kan ju säga att Linnéa har långa ben, och vackra! "
Alltså ajg började verkligen skratta högt. Jag trodde att ajg skulle dö. Tjejen brevid mig tittade på mig som om att jag inte vore riktigt klok. Det är jag kanske inte heller , men ändå. Jättepinsamt var det! hahah! Men man måste nog ha varit med för att förstå det roliga i hela grejen tror jag.
Det var idag när jag och Madde mätte våra ben typ. Eller ja, jag dinglade med benen när jag satt på bänken, det gjorde inte Madde! Så jag skulle lite coolt säga att hon har lång ben, istället säger jag:
- Du har långa ben (och sedan råkar jag titta på Linnéa) Linnéa!
HAHA! Det var så himla kul! Jag kan inte styra det jag säger! Jag ska gå på mun kurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback