Dino gör mig nervös!

Haha alltså jag är sjukt mörkrädd, även om jag sällan visar det, men det handlar om den expressiva funktionen. Haha. Jag sitter och läser på en läxa vi hade i Arbetsmiljö/Mediakomminukation. Eller ja inte hade, vi har den till imorrn. Men i alla fall, Dino gör mig nervös. Ni vet ju hur hundar blir när de hör minsta lilla ljud. De kolla upp och tittar med en sådan söt nyfiken min. Och med tanke på att Dino är nästan döv (han är över 100 år) så blir jag nervös dels för att han inte reagerar på ljud. Tänk om det kommer någon? Sedan när han väl reagerar på något så blir jag rädd för att det kanske är något. Jag menar, här sitter jag i en villa ute i Skoghall. Haha, jag blir ju nästan rädd när jag är själv hemma annars liksom.

Dessutom börjar jag bli trött på att leta praktikplats nu, har bara hittar nummer till 6-7 ställen, och jag har börjat att titta på redaktionen, finns det någon snygg på stället så skriver jag ett S före telefonnummret. Förstår ni att det har gått för långt? GE MIG EN PRAKTIKPLATS! Jag tog mig lite kaffe för att lugna ner mig lite.

Och på tal om ingenting så slank det förbi en parfymdoft framför näsan på mig nu. Det var läskigt! Haha, jag tror ingen i huset har den parfymen ens. Fast den luktade gött! En kille på Arena luktade så i lördags! Ehm ja som sagt, på tal om ingenting.

Nu ska jag fortsätta att leta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback