Det ordnar sig.

Har ni någongång känns som så att allt händer på en och samma gång? Så har jag känt de senaste veckorna. Men faktum är att just nu känns det som om att allt kommer att lösa sig. ALLT. Det känns verkligen så. Det är en helt underbar känsla och det bubblar i mig. Jag är lycklig just nu, fast samtidigt ändå helt nere på något sätt. Alltså det är inget allvarligt så, men det är mer så att jag går och funderar på en sak om och om igen, det vill liksom aldrig ge sig riktigt. Och jag kommer alltid att fundera på den där saken, det vet jag att jag kommer göra. Hatar det

Jaja, idag har jag iallafall varit ganska aktiv. Jag var ute och körde med mamma förut, vi började bråka. Haha.
- Sväng in på vägen till Erica...
Jag svängde in lite tidigare, men visste att jag skulle komma rätt iaf...
- Det här är inte vägen till Erica!
- Nej, men vi kommer att komma till den  vägen.
- Nej det kommer vi inte!
och så var bråket igång, och vi bråkade en väldigt lång sträcka där. Haha. Så går det, men Erica... Det var rätt. Vi kom visst på den vägen till dig! haha.
Sedan hem och jag har suttit och pysslat på ett ganska så hemligt projekt än så länge! Spännande va? HAHA, nej det är inte så spännande!  

Senare nu ikväll så har jag faktiskt tittat på 90210, och det är bra! Jag trodde inte att det skulle vara det, men det är det verkligen! Åh, vill ha ett nytt avsnitt nu med en gång.
 
Imorgon blir det skola!

 HAHA bara för att Sanni är så söt där!

Kommentarer
Postat av: Erica

va bra att du hittar hem till mig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback