"den här tror jag att jag har"

Ehm ja, Säfflemarten var det idag som sagt. Eller det ÄR idag. Den håller på den vettni. Mammi och pappi är ute nu och kikar, syrran med antar jag. Hemma är de iaf inte. Det suger, för jag är hungrig. Det är jag alltid på fredagar. Eftersom vi börjar så sent så hinner jag ju aldrig käka.
Menmen, jag och Madde var ute och kikade imorse faktiskt. Fett mycket folk redan vid tio. Helt sjukt. Dock var det bara folk som var antingen äldre eller yngre än oss. Alla vettiga ungdomar sov. (Skolan i Säffle har studiedag när det är Säfflemarten). Men vi gick där en sväng, köpte godis, munkar, lite smått och gott sådär. Vi ville iprincip ha allt som såg ut som saker man kunde käka. Haha! Ändå åt vi ingen mat? Ehm. Jag köpte svinbilligt garn! Det är alltid något.
Det roligaste var nog när jag och Madde gick åt ett varsitt håll, och jag säger:
- En sån här har jag, fast jag vet inte vilket.
Sedan hör jag Madde ropa på mig, och då är hon på andra sidan gatan! hahah. Dessutom hade hon bara sagt:
- Titta!!
Och vänt sig om, och där stod en äldre herre, och inte jag! HAHAHA. Fett roligt.
På bussen till skolan sen så satt vi och gjorde garnarmband hela vägen! hahaha.



 Klockan tio var det såhär mycket folk.


Madde är glad! (hon har köpt en munk :D)


Som sagt, vi knöt armband på bussen! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback