Jag gillar Darin!

Darin ska släppa en ny skiva! Troget fans som jag är ! (A) haha. Åh det var jättelänge sedan han släppte något nytt senast, så det är ju skitbra ju! haha.

Darin har faktiskt varit här i Säffle. Det är status. Jag och Amanda var där och tittade. Jag blev törstig, så jag tog en vattenflaska från scenen. Det var Darins egentligen, men han hade redan så många. Han la sig ner på scen och rörde sig inte, jag sa på skoj:
- Dog han?
Då tystnade musiken precis när jag sa det, eller eftersom jag trodde det skulle vara musik så skrek jag. Alla tittade!

Sedan har han ju varit i Karlskoga, då jag och Erica  var där. Haha. Lustigt att jag kommer ihåg det egentligen. Alltså det var när vi skulle konfermera oss typ. Eller innan, för vi var i Karlstad och köpte kläder som vi skulle ha på oss då. Sedan åkte vi till Karlskoga och åt på McDonalds där satt det en skylt där det stod "The ring two" fast jag uttalade det "twou", haha och varför kommer jag ihåg det ens? Evelina var med också, så hon tog en affisch som jag fick av henne sen! :) HAHA.

Sen var jag och Elli på Darin i Karlstad också. Haha, fett roligt. Vi var där typ sex timmar i förväg för att komma först, ändå var tre tjejer där före oss liksom! Haha. Vi orkade inte köpa presenter till honom, inga dyra i alla fall. Vi hade typ 5 kronor över så vi köpte fem sura S. Elli glömde att hon hade dem i bakfickan, så hon satt på dem i några timmar. Sedan var de dubbelt så stora, och inte alls lika puffiga som innan. Vi gav dem till honom ändå! Haha. Vi hamnade längst fram i alla fall. Darin pekade på mig och sjöng några rader, alla tittade på mig. Jag blev generad! Men kul var det...


Darin i Karlskoga


Darin i Karlstad


I Säffle minsann! :)


Sådär ser det inte ut längre - Tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

oh my god!!! jag älskar också darin :) ska bli så himla kul med nya skivan, var ju längesen nu! på lördag får man höra singeln på världens barn-galan, åååh längtar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback