Alltså helt ...

Alltså helt ärligt, jag har legat här i sängen nu och tittat på lite Prison Break och så, och jag tror fan att jag har varit kissnödig i tre timmar! Det känns så fett jobbigt att gå till toaletten att jag har inte orkat! Haha. Jag vet inte varför jag skriver det men jag behöver nog lätta mitt hjärta. Eller något!
Vet ni vad som slog med förut idag? Jag kommer inte att få sova ordentligt förrns på fredag! PANIIIIK. Haha, jag fattar inte varför mitt liv går ut på att sova. Fast ändå inte liksom. Jag ångrar att jag inte sov en hel vecka på sommarlovet. Då kunde jag ha varit vaken med gott samvete nu. Men nu var det ju så att jag sov nästan inte alls på sommarlovet. Åh jag vill ha sommarlov... eller åtminstone höstlov! Men jag har nästan hela höstlovet uppbokat redan med, så jag kommer ju inte att få sova då heller. Haha, jag är ganska positiv egentligen, det bara inte låter som det.
Jag ska sova snart, fast det sa jag ju för 4 timmar sedan också!

Fräääästen, Samsung är det bra?



 Är den här bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback