Torsdag!

Ni anar inte hur fett skönt det är med sovmorgon. I vanliga fall vid den här tiden så har jag varit vaken i fyra timmar. Nu vaknade jag nyss. Jättebra att vi hade sovmorgon just idag med, för jag kunde verkligen inte sova inatt. Det kunde inte Sanna heller så vi smsade med varandra! haha. Jag somnade först vi halv två eller något tror jag. Usch vad jobbigt...
Dagen idag känns ganska jobbig fast att vi har sovmorgon, vi har prov i svenskan! Alltså det där provet är så sjukt så det finns inte. Jag förstår inte hur man kan ha prov på något sådant som vi har prov i nu. Vi har haft grupparbeten, och vi var 10 olika grupper typ. Nu ska vi ha prov på det. Det är hur många sidor som helst, och hur jävla mycket fakta som helst. Svårt att veta vad man ska lära sig om 10 olika saker också.
Sen idrotten känns inte allt för kul idag heller, jag har magkatarr! Men med på idrotten ska jag allt vara, hoppas bara att jag inte spyr just då. Skulle vara lite pinsamt, haha!

Nu ska jag väl ta mig ur sängen antar jag :)


 Haha bara för att jag har roligaste humorn!
Det stod så på en toalett XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback