Stockholm i mitt hjärta...

Är i stokholm nu! Så jävla gött. Jag trivs som fisken i vattnet, verkligen! När vi kom in i Stockholm med bussen tidigare idag så satt jag bara och tittade ut genom fönstret och nästan log för mig själv. Tänk om jag får praktik här i tre veckor? Det vore liksom a dream come true. TRE VECKOR I SVERIGES BÄSTA STAD!
Det första när vi kom in på vandrarhemmet (Fridhemsplan som är världens finaste vandrar hem, typ som ett hotell) så satt det två ASSNYGGA killar där nere, oh mina ögon blev stora som tennsibollar och jag tänkte "Är det Ola som sitter där? ÄR DET OLA?" Det var det inte! Men det kunde mycket väl ha varit, för han var så otroligt lik så det var skrämmande. Blond, snygg.... Ehm ja, han var inte ens svensk. Fast det tog oss ett tag att förstå det. Haha. inte för att det har någon betydelse, men det är en orska till varför det inte kunde ha varit Ola.

Sedan har vi varit på bio ikväll - Patrin 1,5. Andra gången jag ser den, första gången resten av familjen ser den. Haha, det var lika jävla bra den här gången. Haha, jag typ vill skratta så jag gråter när jag tänker på filmen.
- Men Paaatrik!
Hahahahaha! Det var en Kenny Starfighter reklam på bion med. Någon som vill gå på den med mig? Jag är seriös, jag vill se den filmen, boli boli!
Haha, ja. Nu sitter jag och Evelina på vårat rum och jag ska titta på Dawsons Creek snart! Sen sova lite så jag orkar gå på stan hela dagen lång imorrn! Haha.

See Yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback